Σύνδεση με οποιαδήποτε συσκευή κινητού τηλεφώνου, για
αυτόματη καταχώρηση του τηλεφωνικού καταλόγου,
ενημέρωση των ραντεβού, των προγραμματισμένων κλήσεων
και υποχρεώσεων.
Σύνδεση και με συσκευή iPad, για να έχετε το πελατολόγιο και όλες τις πληροφορίες στα … χέρια σας..
Ανάκτηση πληροφοριών από ιστοσελίδες κοινωνικής
δικτύωσης π.χ facebook, linked.
Αρχειοθέτηση και διαχείριση εγγράφων.
SugarCRM
ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ!
Διαβάστε Περισσότερα
Όλοι αποτελούν μέρος των πωλήσεων
και της εξυπηρέτησης πελατών!
Την τελευταία δεκαετία, οργανισμοί και επιχειρήσεις, επενδύουν σημαντικά σε συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, αυτοματοποίησης πωλήσεων και επικοινωνίας
μεταξύ των εργαζομένων.
Καθημερινά, πωλητές, υπεύθυνοι εξυπηρέτησης πελατών, προσωπικό υποστήριξης, στελέχη, καθώς και άλλοι εργαζόμενοι στην επιχείρησή που
έρχονται σε επαφή με τους πελάτες σας, παίζουν ο καθένας ένα πολύ σημαντικό ρόλο στη διαχείριση των πελατειακών σας σχέσεων. Μέσα από αυτές τις σχέσεις, η εταιρία σας έχει την ευκαιρία να εξυπηρετήσει, να πουλήσει, να δεχθεί και να ανταποκριθεί σε ανάγκες πελατών.
Οι εργαζόμενοι πρέπει να κάνουν τους πελάτες να νιώθουν ότι είναι σημαντικοί και ότι η γνώμη τους έχει πραγματικά σημασία. Οι πιστοί πελάτες κερδίζονται σιγά–σιγά, με κάθε περίπτωση επικοινωνίας.