QUALINEWS ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009

Εκτύπωση
Header


 Η ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΤΙΣ

επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών


Ο όρος επιχείρηση παροχής υπηρεσιών αναφέρεται σε επιχειρήσεις που παρέχουν στους πελάτες τους υπηρεσίες (π.χ. χρηματοοικονομικές, μεταφορικές, αθλητισμό, διαμονή κλ.π). Η ανάγκη των επιχειρήσεων αυτών για ένα ενιαίο μηχανογραφικό σύστημα, το οποίο να υποστηρίζει τις δραστηριότητες τους, είναι επιτακτική.

Μια εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης εκτός από την εύχρηστη διαχείριση του πελατολογίου πρέπει να περιλαμβάνει ημερολόγιο παρεχόμενων υπηρεσιών, προγραμματισμό ραντεβού, αρχείο υπηρεσιών και τιμοκαταλόγους, διαχείριση δελτίων παραλαβής και αποστολής υλικών, αυτοματοποίηση τιμολόγησης και σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό. Επίσης η καταγραφή εσόδων-εξόδων και η λήψη στατιστικών και ταμειακών αναφορών είναι αναγκαία για την σωστή λειτουργία της επιχείρησης.

Διαβάστε Περισσότερα Header

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

BASEIS DEDOMENON ?!?!?

στην ελληνική γλώσσα


Με τον όρο βάση δεδομένων εννοείται μία συλλογή από συστηματικά οργανωμένα σχετιζόμενα δεδομένα.

ΜΠΡΑΒΟ, ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ !???

Για παράδειγμα ο τηλεφωνικός μας κατάλογος είναι μια βάση δεδομένων. Περιέχει πολλές αποθηκευμένες εγγραφές (π.χ. το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου, την διεύθυνση, κ.λπ).

ΑΑΑ, ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ !!

Στον κόσμο των υπολογιστών, με τον όρο βάση δεδομένων ή καλύτερα σύστημα διαχείρισης βάσης δεδομένων, αναφερόμαστε σε ένα ισχυρό λογισμικό το οποίο έχει την δυνατότητα να αποθηκεύει, να αντλεί και γενικά να οργανώνει τα δεδομένα που επιθυμούμε στον υπολογιστή μας.

Οι βάσεις δεδομένων χρησιμοποιούνται σήμερα σε αρκετά συστήματα για την καταγραφή πελατολογίου, διαχείριση εμπορικών συναλλαγών, αποθήκευση τηλεφωνικών καταλόγων, καταγραφή στατιστικών κινήσεων.

Διαβάστε Περισσότερα Header

FASTNEWS


 Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν μηχανογραφικές λύσεις για την τήρηση του πελατολογίου τους, αλλά και την πληρέστερη διαχείριση των πελατοκεντρικών τους σχέσεων. Οι λύσεις CRM μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να κατανοήσουν τις ανάγκες τους και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τον "Κύκλο Ζωής" των πελατών τους. Οι λύσεις CRM απαιτούν μεγάλη μηχανογραφική υποδομή. H SUGARCRM δίνει την λύση με το μοντέλο SaaS, έτσι ώστε η επιχείρηση που το χρησιμοποιεί, να έχει με το μικρότερο κόστος το μεγαλύτερο όφελος. Επιπλέον διαθέτει σύνδεση για λειτουργία του λογισμικού σε κινητό τηλέφωνο ή PDA για αυτόματη καταχώρηση του τηλεφωνικού καταλόγου, ενημέρωση των ραντεβού, των προγραμματισμένων κλήσεων και των υποχρεώσεων μας.

Διαβάστε Περισσότερα Header


Μας ρωτάτε, σας απαντάμε !

Header

Οι φίλοι μου, είπαν ότι αν βάλω πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης είναι καλύτερα από το να βάλω ταμειακή μηχανή.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω φορολογικό μηχανισμό και να εκδίδω και χειρόγραφα παραστατικά;

Έχω πολλούς υποψήφιους πελάτες με τους οποίους επικοινωνώ ξανά μετά από πολύ καιρό από το πρώτο τηλεφώνημα. Υπάρχει κάποια εφαρμογή που θα με βοηθάει να γνωρίζω το ιστορικό;

Θέλω να φτιάξω μια βάση δεδομένων στο Internet όπου οι συνάδελφοι μου θα μπορούν να καταχωρούν στοιχεία πελατολογιου και θα έχουν πρόσβαση σε αυτά ανα πάσα στιγμή.

 
Live Chat