Χτίζοντας και Ενισχύοντας Πελατειακές Σχέσεις! |
Οι
περισσότερες
επιχειρήσεις
συνειδητοποιούν
ότι από τα
μεγαλύτερα
ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
που
μπορούν
να
αναπτύξουν,
είναι η
οργανωμένη
διαχείριση
των
πελατειακών
τους
σχέσεων.
Την
τελευταία
δεκαετία,
οργανισμοί
και
επιχειρήσεις,
επενδύουν
σημαντικά
σε
συστήματα
εξυπηρέτησης
πελατών,
αυτοματοποίησης
πωλήσεων
και
επικοινωνίας
μεταξύ
των εργαζομένων. Οι λύσεις CRM, μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ή τους οργανισμούς, να γνωρίσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να κατανοήσουν τις ανάγκες τους και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τον “κύκλο ζωής” του πελάτη, της πώλησης και το μάρκετινγκ. ΟΛΟΙ
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ
ΜΕΡΟΣ
ΤΩΝ
ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΚΑΙ ΤΗΣ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
ΠΕΛΑΤΩΝ!
Ρωτήστε οποιοδήποτε στέλεχος να σας πει, ποιο είναι το πολυτιμότερο πράγμα που διαθέτει η επιχείρησή του. Η πιο συνηθισμένη απάντηση που θα λάβετε θα είναι κατά πάσα πιθανότητα «οι πελάτες μας!»
ΤΟ ΝΑ
ΕΧΕΤΕ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ
ΠΕΛΑΤΕΣ
ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ
ΠΙΑ
ΑΡΚΕΤΟ!
Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη. Όταν καλείτε μια επιχείρηση, περιμένετε:
ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ
ΑΠΟ
ΚΑΘΕ
ΕΥΚΑΙΡΙΑ
ΠΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ…
Κάθε επαφή με πελάτη αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για: |