Χτίζοντας και Ενισχύοντας Πελατειακές Σχέσεις!

Εκτύπωση
Οι περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ότι από τα μεγαλύτερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που μπορούν να αναπτύξουν, είναι η οργανωμένη διαχείριση των πελατειακών τους σχέσεων. Την τελευταία δεκαετία, οργανισμοί και επιχειρήσεις, επενδύουν σημαντικά σε συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, αυτοματοποίησης πωλήσεων και επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων.

Οι λύσεις CRM, μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ή τους οργανισμούς, να γνωρίσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να κατανοήσουν τις ανάγκες τους και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τον  “κύκλο ζωής” του πελάτη, της πώλησης και το μάρκετινγκ.

ΟΛΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ!

Ρωτήστε οποιοδήποτε στέλεχος να σας πει, ποιο είναι το πολυτιμότερο πράγμα που διαθέτει η επιχείρησή του.
Η πιο συνηθισμένη απάντηση που θα λάβετε θα είναι κατά πάσα πιθανότητα «οι πελάτες μας!»

  • Μπορεί κάθε εργαζόμενος να βοηθήσει τις πωλήσεις; 
  • Μπορεί κάθε πωλητής να προσφέρει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών;
  • Διαθέτει το τμήμα μάρκετινγκ έγκυρη πληροφόρηση στο χρόνο που τη χρειάζεται;
  • Μπορείτε να λάβετε αποφάσεις με βάση στοιχεία που ισχύουν πραγματικά;

ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΚΕΤΟ!

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη. Όταν καλείτε μια επιχείρηση, περιμένετε:

  • Άμεσες, σωστές απαντήσεις;
  • Κάθε τμήμα της επιχείρησης που καλείτε, να γνωρίζει καλά τόσο εσάς όσο και την εταιρία σας;
  • Να είναι γνωστές οι προτιμήσεις σας;   
  • Να ανταποκρίνονται στα όσα θα πείτε και τα σχόλια σας να ενσωματωθούν σε μελλοντικές βελτιώσεις προϊόντων;   
  • Ενέργειες μάρκετινγκ που στοχεύουν ειδικά σ’ εσάς και στις ανάγκες που έχετε προβάλει στην επιχείρηση;

ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ…

Κάθε επαφή με πελάτη αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για:

  • Ενίσχυση της σχέσης.
  • Πώληση νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Συλλογή πληροφοριών από τον πελάτη για βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σας.
  •  
    Live Chat