Η Εμπορική Διαχείριση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις!

Εκτύπωση
Η ανάγκη των επιχειρήσεων για ένα αυτοματοποιημένο μηχανογραφικό σύστημα εμπορικής διαχείρισης που να μπορεί να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον των επιχειρήσεων, είναι επιτακτική.

Η δυνατότητα υιοθέτησης των σύγχρονων τεχνολογιών με το μικρότερο δυνατό κόστος, αποτελεί επίσης σημαντική προϋπόθεση για την μικρομεσαία επιχείρηση. Η εφαρμογή αυτή πρέπει να περιλαμβάνει πλήρη στατιστικά στοιχεία πωλήσεων, αγορών, αποθήκης ειδών, διαχείρισης πελατών-προμηθευτών, έκδοσης παραστατικών με φορολογικό μηχανισμό, καταγραφής εσόδων – εξόδων, διαχείριση πωλητών, σύνδεση με barcode, ταμειακές ροές.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας σύγχρονης Εμπορικής Διαχείρισης;

  • Στοιχεία πελατών-προμηθευτών.
  • Οικονομικές συναλλαγές.
  • Αγορές-πωλήσεις με πλήρη στοιχεία.
  • Αποθέματα αποθήκης ειδών.
  • Εκδοση παραστατικών με φορολογικό μηχανισμό.
  • Σύνδεση με barcode.
  • Καταγραφή εσόδων-εξόδων.

Τι χρειάζομαι για την αγορά προγράμματος Εμπορικής Διαχείρισης;

  • Ηλεκτρονικό  υπολογιστή. 
  • Λογισμικό Εμπορικής Διαχείρισης.
  • Φορολογικό Μηχανισμό για την σήμανση των παραστατικών.
  • Εκτυπωτή για έκδοση των παραστατικών.
  • Barcode για τον έλεγχο της αποθήκης.

Τι είναι ο Φορολογικός Μηχανισμός;
Ο Φορολογικός Μηχανισμός (ΕΑΦΔΣΣ) είναι μια εγκεκριμένη ηλεκτρονική συσκευή για την σήμανση των φορολογικών στοιχείων. Όλες οι επιχειρήσεις που εκδίδουν μηχανογραφημένα τα φορολογικά στοιχεία τους (τιμολόγια παροχής υπηρεσιών, αποδείξεις παροχής υπηρεσιών κ.λ.π.) πρέπει να διαθέτουν φορολογικό μηχανισμό.

Τι είναι το Barcode Scanner;
Το Barcode Scanner είναι μία συσκευή που χρησιμοποιείται για την αυτόματη ανάγνωση των κωδικών (γραμμωτού κώδικα), που υπάρχουν στα προϊόντα.

 
Live Chat