ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ "ON-LINE" !
Ανοδο παρουσίασε η αγορά των συστημάτων ελέγχου πρόσβασης (Access Control) και των τερματικών ωρομέτρησης (Time Attendance) στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Παρουσιάσεις σχετικών συστημάτων, γίνονται τόσο σε έντυπα εξειδικευμένου περιεχομένου, όσο και σε μέσα μαζικής ενημέρωσης που απευθύνονται στο ευρύ κοινό.
Xρησιμοποιoύνται σε βιοτεχνίες, βιομηχανίες, πολυκαταστήματα, super markets, ξενοδοχεία, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες και κάθε είδους επιχείρηση που έχει την ανάγκη καταγραφής εισόδου - εξόδου εργαζομένων και πελατών. Στην περίπτωση των εργαζομένων η καταγραφή της χρονοπαρουσίας, σύντομα, θα αποτελεί κατ΄ επιλογή απαίτηση από τη Νομοθεσία. |
|
|
Πως λειτουργούν!
Στην πιο απλή τους μορφή αυτά τα συστήματα αποτελούνται από : έναν καρταναγνώστη, κάρτες, μπουτόν εισόδου - εξόδου και φυσικά το κατάλληλο
λογισμικό.
Σύνδεση on-line και
off-line?!
*On-line
διαχείριση και απεικόνιση των κινήσεων, από όπου και αν βρίσκεστε,
απλά με σύνδεση στο
internet! Όλα τα καταγεγραμμένα στοιχεία ελέγχου πρόσβασης ή χρονοπαρουσίας, συλλέγονται από τα τερματικά, αποστέλλονται στον κεντρικό εξυπηρετητή σε
πραγματικό χρόνο (on-time), ενώ παράλληλα αποθηκεύονται και τοπικά στο κάθε τερματικό. Κατόπιν
προσπελαύνονται από τους σταθμούς εργασίας,
ανάλογα με τα δικαιώματα που έχουν ορισθεί από τον διαχειριστή του συστήματος.
Τα στοιχεία που καταχωρούνται στα
ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας (τερματικά ωρομέτρησης)
ανά πάσα στιγμή από κατάλληλο λογισμικό
και χωρίς ιδιαίτερη επεξεργασία να εξαχθούν οι
αναλυτικές αναφορές.
*Στην off-line σύνδεση, τα δεδομένα αποστέλλονται
περιοδικά (delayed) στον κεντρικό
εξυπηρετητή ή συλλέγονται με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους
(usb sticκ, email, κ.α) και ακολουθείται η ίδια διαδικασία για την
αποθήκευση και την συλλογή των δεδομένων.
Τα συστήματα ελέγχου πρόσβασης και ωρομέτρησης,
ουσιαστικά χρησιμοποιούν διάφορες μεθόδους (κωδικό, κάρτες, βιομετρικά στοιχεία, συνδυασμένη χρήση)
για την ταυτοποίηση του προσώπου και την καταγραφή της κίνησης.
|
Τερματικά ελέγχου πρόσβασης και ωρομέτρησης με χρήση
κάρτας ή και κωδικού:
μαγνητική κάρτα?
Τα συστήματα
που χρησιμοποιούν ως μέσο αναγνώρισης μαγνητικές κάρτες,
τείνουν να
καταργηθούν,
αφού η
λειτουργία τους
δημιουργεί
πολλά προβλήματα
στους χρήστες
των συστημάτων
αυτών, όπως
απομαγνητισμός
κάρτας και φθορά
της μαγνητικής
λωρίδας.
κάρτα προσέγγισης (proximity)!
Τα συστήματα
που χρησιμοποιούν ως μέσο αναγνώρισης κάρτες
προσέγγισης, είναι η πλέον δημοφιλής λύση. Συνδυάζουν
υψηλή ασφάλεια αξιοπιστία και χαμηλή τιμή. Μειονέκτημα
παραμένει τo γεγονός ότι υπάρχει η δυνατότητα να δοθεί η κάρτα
σε άλλο πρόσωπο, με αποτέλεσμα να μην είναι η πλέον
αξιόπιστη λύση για την καταγραφή των ωρών εργασίας του
προσωπικού ή του ελέγχου πρόσβασης. Όμως και αυτό λύνεται... Υπάρχουν ηλεκτρονικά
τερματικά και με ενσωματωμένη κάμερα.
|
Τερματικά ελέγχου πρόσβασης και ωρομέτρησης με χρήση βιομετρικού
αισθητήρα:
βιομετρικός αισθητήρας?
Τα συστήματα που κάνουν χρήση βιομετρικού αισθητήρα παρέχουν την
ασφαλέστερη μέθοδο ταυτοποίησης του προσώπου που επιχειρεί είσοδο ή
έξοδο από τον χώρο. Για την χρήση
Αccess Control ή Time Attendance με βιομετρικό αισθητήρα (δακτύλου, προσώπου κ.α),
απαιτείται έγκριση από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ή η
σύμφωνη γνώμη του προσωπικού. Εναλλακτικά μπορούν να συνδυαστουν με ταυτόχρονη χρήση κάρτας προσέγγισης στην οποία αποθηκεύονται τα
βιομετρικά στοιχεία του κατόχου και έτσι να είναι πιο εύκολη η αποδοχή
χρήσης τους.
Η
QUALISYS SOFTWARE έχει εγκαταστήσει ολοκληρωμένες λύσεις Ωρομέτρησης
προσωπικού, (Time Attendance) και Ελέγχου Πρόσβασης (Access Control) με το λογισμικό
eTIME για την
καταγραφή και επεξεργασία του παρουσιολογίου των εργαζομένων σε
Δημόσιους Οργανισμούς και Επιχειρήσεις, σε μικρές και μεγάλες
εγκαταστάσεις!
|
TA ΝΕΑ ΤΗΣ QUALISYS SOFTWARE |
Εγκατάσταση του συστήματος
eTIME στην
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για την
καταγραφή - διαχείριση
του ωραρίου εργασίας και την έγκαιρη πληροφόρηση του τμήματος μισθοδοσίας!
Η QUALISYS SOFTWARE σε συνεργασία με τη Novatron Α.Ε, ανέλαβαν και ολοκλήρωσαν την εγκατάσταση συστήματος καταγραφής και επεξεργασίας παρουσιών με το λογισμικό
eTIME, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
Υ.Π.Α, για την διαχείριση ωρομέτρησης των 1.200 εργαζομένων.
Στο σύστημα διασυνδέθηκαν συνολικά 13 τερματικά ωρoμέτρησης
(Time Attendance)
με κάρτες προσέγγισης σε 8 κτήρια της ΥΠΑ. Το
eTIME εγκαταστάθηκε στα
κεντρικά γραφεία και συνεργάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά τερματικά. Το
eTIME,
παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την διαχείριση παρουσιών των
εργαζομένων, με δυνατότητα προγραμματισμού, ημέρες εργασίας,
παρακολούθηση αδειών κ.α. Παράγει αναφορές που δίνουν την πλήρη εικόνα
του κάθε εργαζομένου και επιταχύνουν τις μισθολογικές διαδικασίες. Διαχειρίζεται αξιόπιστα όλο τον όγκο των καθημερινών
αναγκών, από οποιοδήποτε σημείο με πρόσβαση στο Internet! |
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
& ΕΛΕΓΧΟΥ
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ!
|