Πρόγραμμα Διαχείρισης Εσόδων-Εξόδων, Ταμείου και Εκτύπωση Αποδείξεων
Η διαχείριση του ταμείου και η καταγραφή και παρακολούθηση εσόδων-εξόδων είναι μια χρονοβόρα διαδικασία για κάθε εταιρεία.
Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ αποτελεί μια σύγχρονη εφαρμογή για τη διαχείριση των εσόδων-εξόδων και του ταμείου, για
την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των οικονομικών, για επιχειρήσεις.
Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ υποστηρίζει την
πλήρη (εξωλογιστική) καταγραφή των οικονομικών κινήσεων της επιχείρησης ή του ιδιώτη με
αναλυτικές εκτυπώσεις μέσω των προγραμμάτων Word, Excel.
Εμφανίζει ανά πάσα στιγμή την πλήρη εικόνα των ταμειακών κινήσεων, των υπολοίπων μετρητών, τραπεζών, καρτών, αξιογράφων κλπ.
Υποστηρίζει κατηγοριοποίηση των εσόδων-εξόδων για ευκολία στους υπολογισμούς. Ευκολία στην καταχώρηση και ευελιξία στην τροποποίηση των εγγραφών.
Παρέχει πολλαπλές αναζητήσεις με σύνθετα κριτήρια και εμφάνιση των αποτελεσμάτων με ευπαρουσίαστα γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας στατιστικών
(μηνιαία, τρίμηνα, έτους κ.α).
Προσθήκη συνημμένων αρχείων σε κάθε φόρμα (π.χ. Πελάτες, κ.α.) με απλό drag and drop. Προσθήκη εικόνων με απλό drag and drop.
Διασύνδεση με νέες υπηρεσίες μητρώου ΓΓΠΣ και KnowledgeBase Internet Services για ανάκτηση στοιχείων μέσω ΑΦΜ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Συμβατότητα με MySQL 5.7.17 (embedded, hosted,) για ακόμη πιο γρήγορη λειτουργικότητα.
User Interface (UI), με μεγάλα fonts και ζωηρά χρώματα. Το UI είναι λειτουργικό και γρήγορο, αφού επιτρέπει ταχύτερη επιλογή όλων των
λειτουργιών με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο, καθαρότερα εικονίδια σε στυλ Metro UI, κ.α.
Dashboard, για γρήγορη επισκόπηση των κύριων λειτουργιών από τον χειριστή.
Το MyMANAGER ΤΑΜΕΙΟ απαιτεί πολύ μικρό χρόνο εκμάθησης.