Σύγχρονο Ελληνικό πρόγραμμα Διαχείρισης Συλλόγων, Σωματείων, Επαγγελματικών Ενώσεων και Αθλητικών Κέντρων
Το MyMANAGER UNION αποτελεί ένα ισχυρό λογισμικό διαχείρισης βάσης δεδομένων, με στόχο την συνολική παρακολούθηση
πληροφοριών που σχετίζονται με την διαχείριση και τις συναλλαγές σωματείων, συλλόγων, και επαγγελματικών ενώσεων.
Το MyMANAGER UNION ενσωματώνει εύχρηστες διαδικασίες για την διαχείριση
των καθημερινών εργασιών για συλλόγους, σωματεία, και επαγγελματικές ενώσεις.
Με τη χρήση απλών και λειτουργικών εντολών αναζήτησης, επιτρέπεται η διαχείριση πλήθους μελών και η
ανίχνευση συγκεκριμένων δεδομένων από την υφιστάμενη βάση. Οι εντολές αναζήτησης ενσωματώνουν απλά ή σύνθετα ερωτήματα
με χρήση πολλαπλών κριτηρίων.
Για την άμεση και ασφαλή διαχείριση των συνδρομών επιτρέπεται η καταγραφή απεριόριστων κατηγοριών με βάση
την περίοδο και το ποσό πληρωμής. Η συνδρομή κάθε μέλους μπορεί να υπολογισθεί αυτόματα με βάση τον
πίνακα συνδρομών, και το ιστορικό πληρωμών.
Το MyMANAGER UNIONυποστηρίζει την πλήρη καταγραφή όλων των εξόδων
και άλλων αμειακών κινήσεων, την εκτύπωση αναλυτικού ημερήσιου ταμείου, ενώ παρέχει την
δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων για ανταλλαγή με άλλες εφαρμογές. Τα ιστορικά συναλλαγών
παραμένουν στη βάση δεδομένων του συστήματος.
Για την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση της γραμματείας, παρέχεται ένα αναλυτικό ημερολόγιο
για την καταχώρηση των ραντεβού,υπενθυμίσεων και εκτύπωσης του
ημερήσιου προγράμματος. Παράλληλα υποστηρίζεται η εύχρηστη διαχείριση της ατζέντας διευθύνσεων
και εκτύπωσης ετικετών για μαζικές αποστολές ταχυδρομείου.
Το MyMANAGER UNION απαιτεί πολύ μικρό χρόνο εκμάθησης, συνοδεύεται
από ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης και μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις δικές σας απαιτήσεις!
Εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στο MyMANAGER UNION με μια απλή σύνδεση Internet, όπου και αν βρίσκεστε από όποιον υπολογιστή!
Υποστήριξη υποκαταστημάτων χωρίς ανάγκη κεντρικών υποδομών (server).
Πιστοποιημένες διαδικασίες ασφαλείας με ιδιαίτερη βάση δεδομένων για κάθε πελάτη (ταυτοποίηση χρηστών, κρυπτογράφηση δεδομένων, κ.λ.π).
Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, διαχείριση βάσης δεδομένων χωρίς ευθύνη του πελάτη και αδιάλειπτη διαθεσιμότητα αποθηκευτικού χώρου.
Ενσωμάτωση της τεχνολογίας CLOUDSync για εύκολη λειτουργία συγχρονισμού με το CLOUD. Πλήρης συγχρονισμός της βάσης και λειτουργία off-line σε Windows 10 Tablets,
ή υποκαταστήματα με περιορισμένη πρόσβαση στο Internet.
Ασφαλή πρόσβαση σε επιλεγμένα δεδομένα από το Internet, σελίδες Web και λειτουργία από συσκευές mobile.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Συμβατότητα με MySQL 5.7.17 (embedded, hosted, CLOUD) για ακόμη πιο γρήγορη λειτουργικότητα.
Δυνατότητα δημιουργίας νέου σχήματος βάσης δεδομένων embedded και hosted.
Πλήρη εναρμόνιση με Windows UAC για εκτέλεση της εφαρμογής με ελάχιστα δικαιώματα, user privileges.
Πολυχρηστικό (multi users), παραμετρικό, μεταφορά δεδομένων σπό άλλες εφαρμογές.
Ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης. Εύχρηστο setup εφαρμογής.
User Interface (UI), με μεγάλα fonts και ζωηρά χρώματα. Το UI είναι πλέον λειτουργικό και γρήγορο, αφού επιτρέπει ταχύτερη επιλογή όλων των λειτουργιών με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο,
αυτόματο focus στο grid κάθε σελίδας, καθαρότερα εικονίδια σε στυλ Metro UI, κ.α.
Dashboard, για γρήγορη επισκόπηση των κύριων λειτουργιών από τον χειριστή. Στο Dashboard μπορούν να προστεθούν νέα custom widgets χρησιμοποιώντας το ανανεωμένο Script Studio και την γλώσσα
προγραμματισμού Pascal ή Basic.
GoogleMaps και GoogleMaps Directions για εύρεση διευθύνσεων και δρομολογίων.