Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης καταστημάτων Εντατικής Λιανικής Πώλησης με Οθόνη Αφής.
Η λύση MyMANAGER RETAIL ικανοποιεί πλήρως τις καθημερινές ανάγκες των καταστημάτων λιανικής πώλησης (αλυσίδες καταστημάτων,
super market, mini market, καταστήματα καλλυντικών, ειδών δώρου, παιχνιδιών, πολυκαταστήματα κ.α), για ταχύτερη εξυπηρέτηση και απλούστευση των διαδικασιών συναλλαγής.
Το πρόγραμμα MyMANAGER RETAIL ενημερώνεται συνεχώς για όλες τις αλλαγές της Φορολογικής Νομοθεσίας και υποστηρίζει on-line τη διαβίβαση στοιχείων φορολογικών παραστατικών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, χωρίς τη χρήση παρόχων.
Διαχείριση αποθήκης και έλεγχος χαμηλού stock με οπτική σήμανση.
Εύχρηστες αναζητήσεις κωδικών, ειδών, συνόλου.
Αναζήτηση προϊόντων με όνομα, barcode, κατηγορία.
Ακύρωση ολόκληρης της συναλλαγής.
Εμφάνιση του μερικού συνόλου κατά την πώληση.
Εμφάνιση του μερικού συνόλου κατά την πώληση.
Αυτόματος υπολογισμός στα ρέστα του πελάτη.
Αναμονές πώλησης και ταυτόχρονη εισαγωγή νέας.
Ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών κατά την πώληση.
Ευδιάκριτη εμφάνιση των λειτουργιών με χρώματα και εικόνες για ευκολία στη χρήση.
Πώληση ταχυκίνητων προϊόντων με ή χωρίς barcode scanner, με οθόνη αφής.
Γρήγορη αλλαγή και διαγραφή ποσότητας και αξίας προϊόντος.
Αναλυτική ή συγκεντρωτική αναφορά ταμείου λιανικής πώλησης.
Ασφαλής on-line διαβίβαση των παραστατικών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.
Αναλυτική παρουσίαση εσόδων / εξόδων και γράφημα.
Στατιστικά κίνησης προϊόντων.
Απεριόριστο όγκο δεδομένων.
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Άμεση επικοινωνία με το εμπορικό κύκλωμα (Back Office). Λογαριασμοί υπαλλήλων με διαφορετικά δικαιώματα. Απομακρυσμένη παρακολούθηση. On line σύνδεση υποκαταστημάτων.
Το MyMANAGER RETAIL ικανοποιεί πλήρως τις ανάγκες
λιανικής πώλησης των καταστημάτων, από ενιαία φόρμα διαχείρισης συναλλαγών για την ταχύτερη εξυπηρέτηση του
πελάτη. Περιέχει στοιχεία πελατών, προμηθευτών ενώ παράλληλα καταγράφει όλες τις οικονομικές συναλλαγές διασφαλίζοντας
τα μέγιστα επιχειρηματικά οφέλη των καταστημάτων και την βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες.
Στην εύχρηστη οθόνη συναλλαγών, υπάρχει η δυνατότητα ταχείας πώλησης, αναζήτησης προϊόντος κατά την πώληση
με περιγραφή και barcode. αναμονής ταμείου, ακύρωσης συναλλαγής, ακύρωσης συγκεκριμένου προϊόντος, αλλαγής
και διαγραφής ποσότητας και αξίας προϊόντος. Υποστηρίζει πολλαπλούς τρόπους πληρωμής, μέσα πληρωμών EFTPOS, εμφάνιση μερικού
και ολικού συνόλου και αυτόματο υπολογισμό στα ρέστα του πελάτη για αποφυγή λαθών.
Σε άμεση επικοινωνία με το εμπορικό κύκλωμα, το MyMANAGER RETAIL
διαχειρίζεται με ταχύτητα και αξιοπιστία απεριόριστο όγκο δεδομένων. Με την ολοκλήρωση κάθε πώλησης,
ενημερώνονται αυτόματα τα υπόλοιπα της αποθήκης, (εάν έχει επιλεχθεί η εντολή ενημέρωσης της αποθήκης
ειδών). Έλεγχος χαμηλού stock με οπτική σήμανση για να μην χάνονται πωλήσεις λόγω εξαντλήσεως αποθεμάτων.
Το MyMANAGER RETAIL περιέχει περισσότερους
από 4.000 κωδικούς ειδών, με εύχρηστες αναζητήσεις ανά όνομα, barcode, κατηγορία. Υποστηρίζει εκτύπωση
ετικετών barcode ηλεκτρονικού ζυγού, έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων. Προσφέρει αξιοπιστία και ασφάλεια
των πληροφοριών με δικαιώματα ανά χειριστή και υποστηρίζει on line σύνδεση υποκαταστημάτων.
Το πρόγραμμα MyMANAGER RETAIL έχει εναρμονιστεί με τις νέες διατάξεις του Υπ.Οικονομικών για την διαβίβαση στοιχείων φορολογικών παραστατικών στην ΑΑΔΕ και υποστηρίζει:
Αυτόματη αποστολή δεδομένων για παραστατικά που εκδίδονται.
Λήψη και αποθήκευση M.AΡ.K. ΟΜοναδικός Αριθμός Καταχώρησης που χορηγείται από την ΑΑΔΕ, για κάθε έγκυρη διαβίβαση δεδομένων στην πλατφόρμα myDATA.
Έλεγχοι εγκυρότητας δεδομένων.
Ασφαλής on-line διαβίβαση στην ΑΑΔΕ.
Ηλεκτρονική τιμολόγηση και αποστολή email των παραστατικών.Αυτοματοποίηση του συνόλου των διαδικασιών από την αρχειοθέτηση έως και την ανάκτησή τους.
Εξοπλισμός - Ταμειακά Συστήματα
Το MyMANAGER RETAIL συνδέεται άμεσα με τα απαραίτητα ταμειακά συστήματα, όπως: φορολογικό μηχανισμό (ΕΑΦΔΣΣ), νέου τύπου ΦΗΜ, ΦΗΜΑΣ, ΦΤΜ (ταμειακή μηχανή), αναγνώστη Barcode Reader, ζυγιστική μηχανή, εκτυπωτή ετικέτας, μέσα πληρωμών EFT/POS. Έχει υλοποιηθεί η απεικόνιση QRCode στα παραστατικά που εκδίδονται είτε από ταμειακή μηχανή είτε από φορολογικό μηχανισμό.
Εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στο MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ με μια απλή σύνδεση Internet, όπου και αν βρίσκεστε από όποιον υπολογιστή!
Υποστήριξη υποκαταστημάτων χωρίς ανάγκη κεντρικών υποδομών (server).
Πιστοποιημένες διαδικασίες ασφαλείας με ιδιαίτερη βάση δεδομένων για κάθε πελάτη (ταυτοποίηση χρηστών, κρυπτογράφηση δεδομένων, κ.λ.π).
Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, διαχείριση βάσης δεδομένων χωρίς ευθύνη του πελάτη και αδιάλειπτη διαθεσιμότητα αποθηκευτικού χώρου.
Σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό ΕΑΦΔΣΣ, ΦΗΜ , ΦΗΜΑΣ, EFT/POS και όλους τους τύπους των εκτυπωτών για απομακρυσμένη τιμολόγηση.
Ενσωμάτωση της τεχνολογίας CLOUDSync για εύκολη λειτουργία συγχρονισμού με το CLOUD. Πλήρης συγχρονισμός της βάσης και λειτουργία off-line σε Windows 10 Tablets,
ή υποκαταστήματα με περιορισμένη πρόσβαση στο Internet.
Ασφαλή πρόσβαση σε επιλεγμένα δεδομένα από το Internet, σελίδες Web, συγχρονισμό με e-Shop, και λειτουργία από συσκευές mobile.
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ
e-Shops Την στιγμή που καταχωρεί ο επισκέπτης την παραγγελία του στο eshop, καταχωρείται αυτή στο MyMANAGER
ΕΜΠΟΡΙΚΟ (αφού γίνουν οι κατάλληλοι έλεγχοι για το stock) και ολοκληρώνεται η διαδικασία τιμολόγησης και έκδοσης του παραστατικού με αυτόματο τρόπο.
Υποκαταστήματα Off-line και On-line διαχείριση των υποκαταστημάτων και των απομακρυσμένων σταθμών εργασίας.
Λογιστικές Εφαρμογές Εξωλογιστική παρακολούθηση ταμείου, σύνδεση για ανταλλαγή δεδομένων.
Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων-Γ.Γ.Π.Σ Ανάκτηση στοιχείων βασικών στοιχείων Μητρώου για Μη Φυσικά Πρόσωπα και Επιτηδευματίες, με βάση τον Α.Φ.Μ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Συμβατότητα με MySQL 5.7.17 (embedded, hosted, CLOUD) για ακόμη πιο γρήγορη λειτουργικότητα.
Δυνατότητα δημιουργίας νέου σχήματος βάσης δεδομένων embedded και hosted.
Πλήρη εναρμόνιση με Windows UAC για εκτέλεση της εφαρμογής με ελάχιστα δικαιώματα, user privileges.
Πολυχρηστικό (multi users), παραμετρικό, μεταφορά δεδομένων σπό άλλες εφαρμογές.
Ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης. Εύχρηστο setup εφαρμογής.
User Interface (UI), με μεγάλα fonts και ζωηρά χρώματα. Το UI είναι πλέον λειτουργικό και γρήγορο, αφού επιτρέπει ταχύτερη επιλογή όλων των λειτουργιών με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο,
αυτόματο focus στο grid κάθε σελίδας, καθαρότερα εικονίδια σε στυλ Metro UI, κ.α.
Dashboard, για γρήγορη επισκόπηση των κύριων λειτουργιών από τον χειριστή. Στο Dashboard μπορούν να προστεθούν νέα custom widgets χρησιμοποιώντας το ανανεωμένο Script Studio και την γλώσσα
προγραμματισμού Pascal ή Basic.
GoogleMaps και GoogleMaps Directions για εύρεση διευθύνσεων και δρομολογίων.
Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του μεγάλου χρόνου αναμονής του κοινού στα ταμεία, η QUALISYS SOFTWARE ολοκλήρωσε με επιτυχία την
εγκατάσταση του λογισμικού εντατικής λιανικής πώλησης MyMANAGER RETAIL,
σε αντίστοιχο εξοπλισμό.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκδήλωση για το βιβλίο στην Ελλάδα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια όσον αφορά τον αριθμό συμμετοχής των εκδοτών.” είπε στο «Βήμα» ο εκδότης και πρόεδρος του Ε.Σ.Ε.Β.Ε. Κος Ηλίας Μπουκουμάνης."