Εκτύπωση


MyMANAGER CLUB

Εξειδικευμένο Ελληνικό πρόγραμμα διαχείρισης για Γυμναστήρια, Κέντρα Αισθητικής και Αδυνατίσματος, Αθλητικά Κέντρα, Club Μελών, Spa, Yoga Studio, Personal Training


Το MyMANAGER CLUB αποτελεί την πλέον εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης συνδρομών και συμβολαίων με πολλαπλά μέλη, για γυμναστήρια, spa, yoga training και πολυχώρους.

Το πρόγραμμα MyMANAGER CLUB ενημερώνεται συνεχώς για όλες τις αλλαγές της Φορολογικής Νομοθεσίας και υποστηρίζει on-line τη διαβίβαση στοιχείων φορολογικών παραστατικών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, χωρίς τη χρήση παρόχων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

  • Εύκολες και δυναμικές αναζητήσεις δεδομένων.
  • Συνδρομές, συμβόλαια πελατών και πακέτα προσφορών.
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση.
  • Προγραμματισμός εισπράξεων.
  • Εκτύπωση εταιρικού λογότυπου και σφραγίδας σε αποδείξεις και συμβόλαια.
  • Ημερολόγιο και διαχείριση των ραντεβού.
  • Στατιστική παρακολούθηση ετήσιου τζίρου της επιχείρησης.
  • On - Line σύνδεση των υποκαταστημάτων και των απομακρυσμένων σταθμών εργασίας.
  • Ασφαλής διαβίβαση των παραστατικών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.
  • Σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό ΕΑΦΔΣΣ, ΦΗΜ, ΦΗΜΑΣ, ΦΤΜ (φορολογική ταμειακή μηχανή, EFT/POS.
  • Μαζική αποστολή μηνυμάτων sms στο υφιστάμενο πελατολόγιο, μέσα από την εφαρμογή MyMANAGER CLUB.
  • Απομακρυσμένη υποστήριξη.
  • Ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης.
  • Λειτουργία στο CLOUD με χρήση του Internet.


ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Πλάνο πληρότητας τμημάτων, Έλεγχος προσέλευσης με βιομετρικό αισθητήρα ή Barcode, Πωλητές και προμήθειες πωλήσεων. Παρουσίαση πληροφοριών του πελάτη σε οθόνη αφής, Σωματομετρική παρακολούθηση πελατών, Προγράμματα ασκήσεων, Μεταφορά δεδομένων από άλλες εφαρμογές.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ
Λειτουργία και στο CLOUD - MyMANAGER CLUB SaaS με χρήση του Internet μέσω φορητών συσκευών laptop όπου και αν βρίσκεστε!

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Το MyMANAGER CLUB παρέχει ολοκληρωμένες και ευέλικτες λειτουργίες για την καταγραφή των πελατών, με πληθώρα στοιχείων (πακέτα συνδρομών, συμβόλαια και παροχές, εκπτώσεις, προγραμματισμό ραντεβού, παρουσιολόγιο). Επίσης παρέχει οικονομική διαχείριση, προγραμματισμό πληρωμών - εισπράξεων διαχείριση πωλητών και στατιστική παρακολούθηση.
  • Στην καρτέλα των πελατών εμφανίζονται τα προσωπικά τους στοιχεία, οι οικονομικές τους κινήσεις, οι αθλητικές τους δραστηριότητες, τα σωματομετρικά τους στοιχεία. Παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα άμεσης εκτύπωσης και δημιουργίας αναφορών.
  • Το MyMANAGER CLUB ενσωματώνει εύχρηστες διαδικασίες για την διαχείριση των συμβολαίων και των παροχών. Οι υπηρεσίες που παρέχονται προς τους πελάτες μπορούν να υλοποιηθούν ως μεμονωμένες επισκέψεις, πακέτα συνδρομών, ή και συμβόλαια για συγκεκριμένες περιόδους (3μηνα, 6μηνα, ετήσια).
  • Στην διαχείριση των πωλήσεων επιτρέπεται η εύκολη καταγραφή των συμβολαίων και παροχών ανά πελάτη με δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων. Επίσης, υποστηρίζονται οι πωλήσεις προϊόντων και διαχείριση αποθήκης ειδών. Πληθώρα στατιστικών αναφορών βάσει πωλήσεων ανά πωλητή ή και συνολικά.
  • Ο προγραμματισμός των ραντεβού των πελατών γίνεται με εύχρηστο τρόπο. Για την άμεση καταγραφή της εισόδου των πελατών, η εφαρμογή μπορεί να συνδεθεί με βιομετρικό αισθητήρα αναγνώρισης ή Barcode. Μετά την αναγνώριση του πελάτη, μπορούν να εμφανιστούν τα ραντεβού και οι ενημερώσεις του. Χρησιμοποιώντας οθόνη αφής (Touch Screen), ο πελάτης μπορεί να επιλέξει κάποια από τις διαθέσιμες υπηρεσίες.
  • Στο ημερολόγιο, καταγράφονται τα ραντεβού, οι σημειώσεις καθώς επίσης προγραμματίζονται και οι δραστηριότητες των πελατών.
  • Το MyMANAGER CLUB παρέχει εξειδικευμένες λειτουργίες παρακολούθησης προόδου των πελατών με σωματομετρικά στοιχεία (ύψος, βάρος) και προγράμματα ασκήσεων.

MyMANAGER Ηλεκτρονική Τιμολόγηση - Διαβίβαση myDATA

Το πρόγραμμα MyMANAGER CLUB έχει εναρμονιστεί με τις νέες διατάξεις του Υπ.Οικονομικών για την διαβίβαση στοιχείων φορολογικών παραστατικών στην ΑΑΔΕ και υποστηρίζει:

  • Αυτόματη αποστολή δεδομένων για παραστατικά που εκδίδονται.
  • Αυτοματοποιημένη διαβίβαση συνόψεων & χαρακτηρισμών.
  • Εύκολη διασύνδεση με λογιστήριο.
  • Λήψη και αποθήκευση M.AΡ.K. Ο Μοναδικός Αριθμός Καταχώρησης που χορηγείται από την ΑΑΔΕ, για κάθε έγκυρη διαβίβαση δεδομένων στην πλατφόρμα myDATA.
  • Έλεγχοι εγκυρότητας δεδομένων.
  • Ασφαλής on-line διαβίβαση στην ΑΑΔΕ.
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση και αποστολή email των παραστατικών. Αυτοματοποίηση του συνόλου των διαδικασιών από την αρχειοθέτηση έως και την ανάκτησή τους.

 

Εξοπλισμός - Ταμειακά Συστήματα

Το MyMANAGER CLUB συνδέεται άμεσα με τα απαραίτητα ταμειακά συστήματα, όπως: φορολογικό μηχανισμό (ΕΑΦΔΣΣ), νέων προδιαγραφών ΦΗΜ, ΦΗΜΑΣ, ΦΤΜ (φορολογική ταμειακή μηχανή), αναγνώστη Barcode Reader, εκτυπωτή ετικέτας, μέσα πληρωμών EFT/POS. Έχει υλοποιηθεί η απεικόνιση QRCode στα παραστατικά που εκδίδονται είτε από ταμειακή μηχανή είτε από φορολογικό μηχανισμό. Για τον έλεγχο πρόσβασης, μπορεί να συνδεθεί με βιομετρικό αισθητήρα αναγνώρισης ή Barcode.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ CLOUD
  • Εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στο MyMANAGER CLUB με μια απλή σύνδεση Internet, όπου και αν βρίσκεστε από όποιον υπολογιστή!
  • Υποστήριξη υποκαταστημάτων χωρίς ανάγκη κεντρικών υποδομών (server).
  • Πιστοποιημένες διαδικασίες ασφαλείας με ιδιαίτερη βάση δεδομένων για κάθε πελάτη (ταυτοποίηση χρηστών, κρυπτογράφηση δεδομένων, κ.λ.π).
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, διαχείριση βάσης δεδομένων χωρίς ευθύνη του πελάτη και αδιάλειπτη διαθεσιμότητα αποθηκευτικού χώρου.
  • Ενσωμάτωση της τεχνολογίας CLOUDSync για εύκολη λειτουργία συγχρονισμού με το CLOUD. Πλήρης συγχρονισμός της βάσης και λειτουργία off-line σε Windows 10 Tablets, ή υποκαταστήματα με περιορισμένη πρόσβαση στο Internet.
  • Ασφαλή πρόσβαση σε επιλεγμένα δεδομένα από το Internet, σελίδες Web και λειτουργία από συσκευές mobile.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • Συμβατότητα με MySQL 5.7.17 (embedded, hosted, CLOUD) για ακόμη πιο γρήγορη λειτουργικότητα.
  • Δυνατότητα δημιουργίας νέου σχήματος βάσης δεδομένων embedded και hosted.
  • Πλήρη εναρμόνιση με Windows UAC για εκτέλεση της εφαρμογής με ελάχιστα δικαιώματα, user privileges.
  • Πολυχρηστικό (multi users), παραμετρικό, μεταφορά δεδομένων σπό άλλες εφαρμογές.
  • Ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης. Εύχρηστο setup εφαρμογής.
  • User Interface (UI), με μεγάλα fonts και ζωηρά χρώματα. Το UI είναι πλέον λειτουργικό και γρήγορο, αφού επιτρέπει ταχύτερη επιλογή όλων των λειτουργιών με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο, αυτόματο focus στο grid κάθε σελίδας, καθαρότερα εικονίδια σε στυλ Metro UI, κ.α.
  • Dashboard, για γρήγορη επισκόπηση των κύριων λειτουργιών από τον χειριστή. Στο Dashboard μπορούν να προστεθούν νέα custom widgets χρησιμοποιώντας το ανανεωμένο Script Studio και την γλώσσα προγραμματισμού Pascal ή Basic.
  • GoogleMaps και GoogleMaps Directions για εύρεση διευθύνσεων και δρομολογίων.

ΠΕΛΑΤΕΣ

stadium health & fitness

gpt

kolimvitirio





DEREE CLUB COLLEGE

palladion gym

point of you


CASE STUDY

stadium

Η QUALISYS SOFTWARE, ανέλαβε την παραμετροποίηση και την μετάπτωση των στοιχείων του STADIUM, από το παλαιό πρόγραμμα στο MyMANAGER CLUB.
Ο κ. Πουλής Παναγιώτης, ιδιοκτήτης του STADIUM, αναφέρει "Με το MyMANAGER CLUB, έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με τις πωλήσεις και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι, προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες ανάγκες που προκύπτουν, ενώ τα στελέχη του τμήματος υποστήριξης της QUALISYS SOFTWARE, είναι πάντα πρόθυμοι να μας εξυπηρετήσουν”.

stadium

Διαβάστε εδώ

DEMO

Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ την δοκιμαστική έκδοση του
MyMANAGER CLUB

* Ονοματεπώνυμο:
Τηλέφωνο:
Πόλη:
E-Mail:

Επιθυμώ να λαμβάνω ενημερώσεις για το πρόγραμμα με email ή τηλεφωνικά
* Υποχρεωτικό πεδίο

Το MyMANAGER CLUB υποστηρίζει πολυχρηστική εγκατάσταση (multi user).


VIDEO




ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
CPU: Intel i3 ή μεγαλύτερη
RAM: 2048MB ή μεγαλύτερη
H/D: 500MB για την εγκατάσταση
Display: 1280 x 1024
O/S: Microsoft Windows 7/ 8.1/ 10
Έλεγχος Εισόδου: Βιομετρικός Αισθητήρας, Κάρτα Προσέγγισης, BarCode






 
Live Chat