Case Study MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ: BOOKFEST P.C
|
Έργο Παζάρια Βιβλίου: BOOKFEST P.C
Υπεύθυνος: κ. Μπαζίνας Νικόλαος
Προμηθευτές: >100 εκδότες
Πελάτες: >60.000 πελάτες λιανικής
Είδη: 25.000 τίτλοι βιβλίων
Λειτουργία: 15 υποκαταστήματα
Λύση: MyMANAGER CLOUD & Εντατική Λιανική
Το ζητούμενο
Μερικά από τα προβλήματα που ήθελε να αντιμετωπίσει ο πελάτης σε αυτές τις εκδηλώσεις, ήταν:
-
η αδυναμία συνεχούς σύνδεσης με το Internet,
-
η online ενημέρωση και παρακολούθηση του stock από όλα τα σημεία σε πραγματικό χρόνο,
-
η μείωση του χρόνου αναμονής του κοινού για την πληρωμή στα ταμεία, και η σύντομη ανατροφοδότηση της αποθήκης.
Το νέο μηχανογραφικό σύστημα θα έπρεπε να δώσει λύσεις και παράλληλα να παρέχει μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης.
|
Περισσότερα...
|
|
Case Study MyMANAGER & eShop: TECHSTORES
|
Κατάστημα ηλεκτρονικών & ηλεκτρικών ειδών: TechStores
Υλοποίηση: QUALISYS SOFTWARE
Έτος: Εγκατάσταση 2016-2017
Η ανάγκη: Οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν τον υπεύθυνο του καταστήματος στην αναζήτηση ολοκληρωμένης λύσης εμπορικής διαχείρισης, ήταν η προσδοκία για την αποτελεσματική διαχείριση των συναλλαγών του ταμείου, την παρακολούθηση της αποθήκης και των προμηθειών, την διασύνδεση και ενοποίηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα, την βελτίωση της παραγωγικότητας, καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών..
Λύση: Εγκαταστάθηκε η εμπορική διαχείριση MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ στο CLOUD, με δυνατότητα ανάκτησης από την Γ.Γ.Π.Σ, των βασικών στοιχείων Μητρώου, με βάση τον Α.Φ.Μ, κατά την καταχώρηση του πελάτη ή και του προμηθευτή στο MyMANAGER, και υποστήριξη πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων, σειριακών αριθμών και πολλαπλών τρόπων πληρωμής. Η Qualisys Software, υλοποίησε online διασύνδεση του MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ με την πλατφόρμα Magento. Η Qualisys Software, ενσωμάτωσε την τεχνολογία CloudSync, για χρήση του συστήματος από εξωτερικούς συνεργάτες και υποστήριξη διασύνδεσης με το eShop. Υλοποίησε επίσης, αυτοματοποιημένη εξαγωγή αρχείων γέφυρας με την Γενική Λογιστική της Epsilon
“Η εταιρεία μας ήταν έτοιμη να εφαρμόσει κάθε νέα αποτελεσματική μέθοδο προκειμένου να βελτιώσει τις διαδικασίες για την ενίσχυση της θέσης της έναντι του ανταγωνισμού και της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της. Σε αυτό μας βοήθησε σημαντικά η Qualisys, με την τεχνογνωσία που διαθέτει στον τομέα της πληροφορικής, υιοθετώντας τις νέες τεχνολογίες στις εφαρμογές που αναπτύσσει, και συγκεκριμένα με την ολοκληρωμένη λύση MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ στο CLOUD ”, αναφέρει η κα Τζήμα Αναστασία, ιδιοκτήτης του καταστήματος TECHSTORES.
|
Περισσότερα...
|
|
Case Study MyMANAGER CLOUD: THEFIXERS
|
Εξειδικευμένα εργαστήρια: THEFIXERS
Υλοποίηση: QUALISYS SOFTWARE
Έτος: Εγκατάσταση 2016-2017
Το ζητούμενο: Με την έναρξη του πρώτου εξειδικευμένου εργαστηρίου THEFIXERS, ανάγκη που υπήρχε εξ’ αρχής ήταν, η εγκατάσταση μίας ολοκληρωμένης εμπορικής διαχείρισης που θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες της επιχείρησης . Τα κριτήρια για την επιλογή της εφαρμογής ήταν: η λειτουργία στο CLOUD, οι δυνατότητες παραμετροποίησης, το εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, η δυνατότητα διαχείρισης υποκαταστημάτων (για μελλοντική χρήση) και η τεχνογνωσία των ανθρώπων της εταιρείας ανάπτυξης του λογισμικού.
Λύση: Εγκαταστάθηκε το λογισμικό MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ στο CLOUD, με 3 θέσεις εργασίας ανά κατάστημα - για την μηχανογράφηση, την διαχείριση των δελτίων παραλαβής, των παραστατικών πωλήσεων χονδρικής - λιανικής και τον έλεγχο της αποθήκης ειδών. Η Qualisys Software, με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει στον χώρο της πληροφορικής, υλοποίησε για τα εξειδικευμένα εργαστήρια THEFIXERS, πλατφόρμα παρακολούθησης των επισκευών (web portal service) σε όλα τα στάδια.
“Η σύγχρονη λύση MyMANAGER στο CLOUD αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα επιλογής για την μηχανογράφηση των καταστημάτων μας, σε συνδυασμό με το εύχρηστο περιβάλλον εργασίας και την τεχνογνωσία της Qualisys, από την πρώτη κιόλας συνάντηση. Η υλοποίηση του web portal service σε διασύνδεση με το MyMANAGER, αναβάθμισε σημαντικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης προς τους πελάτες, που είναι κύριο μέλημα μας, αναφέρει ο κ. Ζηδιανάκης Δημήτρης, ιδιοκτήτης των καταστημάτων THE FIXERS.
|
Περισσότερα...
|
|
Case Study MyMANAGER CLUB: Επετειακή εγκατάσταση στο Stadium Gym
|
Γυμναστήριο: STADIUM Health & Fitness Center
Υλοποίηση: QUALISYS SOFTWARE
Έτος: Εγκατάσταση 2007
Ανάγκη: Το γυμναστήριο STADIUM χρησιμοποιούσε το λογισμικό Business Gym (BG) για περίπου 5 χρόνια.
Λύση: Το λογισμικό MyMANAGER CLUB εγκαταστάθηκε στη γραμματεία, στο τμήμα των γυμναστών, στους πωλητές και στη διοίκηση. Η QUALISYS SOFTWARE, ανέλαβε την παραμετροποίηση και την μετάπτωση των στοιχείων του STADIUM, από το παλαιό πρόγραμμα στο MyMANAGER CLUB.
“Με το MyMANAGER CLUB, έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με τις πωλήσεις και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι, προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες ανάγκες που προκύπτουν, ενώ τα στελέχη του τμήματος υποστήριξης και ανάπτυξης της Qualisys Software στα 10 χρόνια της συνεργασίας μας, είναι πάντα πρόθυμοι να μας εξυπηρετούν και να μας ενημερώνουν για τις νέες & σύγχρονες δυνατότητες του λογισμικού. Ήταν η καλύτερη επιλογή, να εμπιστευθούμε την Qualisys για την διαχείριση και οργάνωση των μελών του γυμναστηρίου μας”, αναφέρει ο κ. Πουλής Παναγιώτης, ιδιοκτήτης του STADIUM.
|
Περισσότερα...
|
|
Case Study: Qualisys Software Elite Partner της SugarCRM
|
Η Qualisys Software κατατάσσεται στους Elite Partners του προγράμματος
“SugarCRM Channel Partner”
Αθήνα - 12 Φεβρουαρίου 2015 – Ο Αλεκιζόγλου Παύλος, product manager του Sugar για την Qualisys Software, ανακοινώνει
σήμερα ότι, η Qualisys Software έχοντας πετύχει τους στόχους της υψηλότερης βαθμίδας του προγράμματος συνεργατών της SugarCRM, κατατάσσεται παγκοσμίως ως Elite SugarCRM Channel Partner.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναγνωρίσουμε την Qualisys Software, ως μία από τις κορυφαίες σε αποδόσεις και επιδόσεις συνεργαζόμενη εταιρεία μας, σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Clint Oram, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας της SugarCRM..
|
Περισσότερα...
|
|
|
|
<< Αρχική < Προηγ. 1 2 Επόμ. > Τελευταία >>
|
Αποτελέσματα 1 - 9 από 10 |