Case Study MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ: BOOKFEST P.C |
Έργο Παζάρια Βιβλίου: BOOKFEST P.C
Το ζητούμενο Μερικά από τα προβλήματα που ήθελε να αντιμετωπίσει ο πελάτης σε αυτές τις εκδηλώσεις, ήταν:
Το νέο μηχανογραφικό σύστημα θα έπρεπε να δώσει λύσεις και παράλληλα να παρέχει μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης.
Η λύση Αρχικά η Qualisys Software ολοκλήρωσε την εγκατάσταση του λογισμικού εμπορικής διαχείρισης MyMANAGER. Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα μείωσης του χρόνου αναμονής στα ταμεία, χρησιμοποιήθηκε το κύκλωμα εντατικής λιανικής πώλησης με δυνατότητα ταχείας πώλησης με χρήση barcode, αναζήτησης προϊόντος κατά την πώληση με διάφορα κριτήρια και ταυτόχρονη διαχείριση της αποθήκης. Προκειμένου για την ενημέρωση του διαθέσιμου stock από όλα τα σημεία, χωρίς χρήση σταθερής σύνδεσης στο internet, χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία CLOUDSync. Όλα τα δεδομένα που αφορούν τις συναλλαγές σε κάθε σημείο αποστέλλονται στο CLOUD όταν βρεθεί διαθέσιμο Internet ή 3G.
Το επόμενο βήμα… Υλοποιήθηκε Web Portal για την ενημέρωση των εκδοτών σε πραγματικό χρόνο, αντλώντας τα στοιχεία από το CLOUD το οποίο ενημερώνεται από τις κινήσεις του λογισμικού MyMANAGER. Ο κάθε εκδότης έχει άμεση 24ωρη πρόσβαση στο portal.
|